Subject: FW: 23025 - Sideprojekti kooskõlastamine
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 17:00:02 +0200

Tere

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/25/19680-6

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kristjan Toro <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 25, 2025 4:48 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: 23025 - Sideprojekti kooskõlastamine

Tere

Saadan 23025 – Maidla küla sideprojekti kooskõlastamiseks.

Märkustele 19.03.2025 nr 7.1-2/25/19680-6 vastus punktile nr.2

Antud projektis on mõõdistus teostatud vastavalt tellija poolt määratud
ulatusele, mis on olnud piisav projekteerimiseks ja vastav kehtivatele
normidele.

Transpordiameti tehnilistes tingimustes (nr 7.1-2/24/19680-2) ei ole
täpselt sätestatud, et mõõdistusala peab olema vähemalt 20 meetrit tee
teljest, ning ka Transpordiameti 2024. aasta täiendavates nõuetes
topo-geodeetilisele uuringule projekteerimisel ei ole seda otseselt välja
toodud.

Lugupidamisega

Kristjan Toro

Välisvõrkude projekteerija
Tel: +372 5360 2611

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.